Dentálna hygiena v Košiciach - HappyDent - Zubár Košice - Stomatologická klinika Aupark
Dentálna hygiena v Košiciach - HappyDent

DENTÁLNA HYGIENA

Najmodernejšie vybavenie a špičkové služby.

Prioritou starostlivosti o našich pacientov je prevencia. Najzákladnejšou a najúčinnejšou formou je preventívna starostlivosť o váš chrup, a to sú preventívne prehliadky u zubného lekára a kvalitne vykonávaná domáca aj profesionálna ústna hygiena. Tak je možné zmenšiť riziko vzniku problémov v dutine ústnej najmä: kazivosti zubov, zápalu ďasien - paradentóza, zubného kameňa, plaku, pigmentových škvŕn a zabezpečiť vám tak dlhodobé zubné zdravie.

Dentálna hygienička je nezastupiteľný člen odborného stomatologického tímu. Hlavným cieľom jej práce je naučiť vás, ako sa správne starať o vaše zuby, aby ste predišli zubnému kazu a ochoreniu ďasien - paradentóze. Ak budete dentálne zaradenie navštevovať pravidelne raz za pol roka a dbať na pokyny dentálnej hygieničky, lekársku starostlivosť nebudete potrebovať.

• Šetrné a dôkladné čistenie zubného kameňa ultrazvukom a ručnými kyretami
  • Air flow (pieskovanie) - odstránenie pigmentácií
  • Leštenie zubnej skloviny
  • Inštruktáž ohľadom správnej starostlivosti o vaše zuby