Stomatologický služby: Zubár Košice - Aupark Tower, 4.poschie HappyDent - Zubár Košice - Stomatologická klinika Aupark
Stomatologický služby: Zubár Košice - Aupark Tower, 4.poschie HappyDent

SLUŽBY

Očakávajte len to najlepšie. Najmodernejšie vybavenie a špičkové služby.

KOMPLEXNÁ VSTUPNÁ PREHLIADKA

Vždy k vášmu zubnému zdraviu pristupujeme komplexne. Navrhneme vám liečbu, ktorá zaistí dlhodobú bezproblémovú funkciu vášho chrupu. Radi vás uvidíme v STOMATOLÓGII AUPARK na preventívnych prehliadkach 1x za pol roka. Rešpektujeme vaše individuálne potreby a vaše priania, najmä čo sa týka požiadaviek na estetickú kvalitu a finančnú náročnosť ošetrenia.

DENTÁLNA HYGIENA

Prioritou starostlivosti o našich pacientov je prevencia. Najzákladnejšou a najúčinnejšou formou sú preventívne prehliadky u zubára a kvalitne vykonávaná domáca aj profesionálna ústna hygiena. Tak je možné zmenšiť riziko vzniku problémov v dutine ústnej, najmä: kazivosti zubov, zápalu ďasien - paradentóza, zubného kameňa, plaku, pigmentových škvŕn a zabezpečiť vám dlhodobé zubné zdravie.

OŠETRENIE ZUBNÉHO KAZU

Hlavným cieľom záchovnej stomatológie je zachrániť zub, ktorý je postihnutý, napr. zubným kazom alebo úrazom. Takéto defekty možno riešiť výplňou (plombou). Vďaka moderným materiálom a jedinečnej technológii spracovania, ktorú používame v STOMATOLÓGII AUPARK, môžeme zhotoviť "biele plomby" na ktoromkoľvek zube. Navyše je možné esteticky dostavať aj tak zničené zuby, ktoré bolo pred niekoľkými rokmi nutné obrúsiť na korunku.

OŠETRENIE KOREŇOVÝCH KANÁLIKOV

Endodontické ošetrenie znamená ošetrenie vnútorného priestoru zuba. Ľudia to často nazývajú zápal nervov, kanálikov, zubnej drene alebo "mŕtvy zub". Pri endodontickom ošetrení, ale nejde len o to "umŕtviť zub" a vyčistiť kanáliky.

OŠETRENIE V NARKÓZE

Na našej klinike používame celé spektrum moderných metód a anestetík. Vďaka tomu je zaistená bezbolestnosť všetkých stomatologických výkonov. Nie je teda dôvod, prečo by sa pacient mal báť bolesti u zubára. Napriek tomu sa bojíte zubára? Obavy zo zubára bývajú často spôsobené predchádzajúcimi negatívnymi skúsenosťami alebo nedostatkom informácií.

DETSKÁ STOMATOLÓGIA

Snahou zubárov STOMATOLÓGIE AUPARK je rodinná stomatológia - tj. starostlivosť o všetkých členov rodiny
nezávisle od ich veku. Pri ošetrení detí u zubára STOMATOLÓGIE AUPARK a komunikácii s nimi volíme zodpovedajúci vhodný prístup podľa ich veku, typu ošetrenia a momentálneho stavu. Snažíme sa, aby deti nemali strach zo zubára.

IMPLANTOLÓGIA

Implantológia je moderný odbor, bez ktorého sa dnešná stomatológia nezaobíde. Ponúka elegantné, šetrné a kvalitné riešenie straty jedného alebo viacerých zubov. Zubné implantáty predstavujú umelú náhradu zubných koreňov, ktoré boli zničené. Bývajú často laicky nazývané čapy alebo nastreľovacie zuby. Ide o malú skrutku, ktorá sa pri drobnom chirurgickom výkone začlení do čeľuste na miesto chýbajúceho zuba.

DENTOALVEOLÁRNA CHIRURGIA

STOMATOLÓGIA AUPARK vykonáva dentoalveolárnu chirurgiu v tomto rozsahu: extrakcia prostá a chirurgická, resekcia koreňového hrotu, Sinus lift, augmentácia. Chirurgická extrakcia zubov múdrosti, ktoré často nemajú miesto na prerezanie a sú zdrojom neustále sa opakujúcich problémov vo forme bolestivosti a opakovaných zápalov. Trhanie osmičiek na klinike STOMATOLÓGIE AUPARK sa vykonáva bezbolestne.

PROTETICKÁ STOMATOLÓGIA

Protetická stomatológia sa zaoberá nahrádzaním chýbajúcich zubov resp. celého chrupu. Rehabilituje žuvaciu, fonačnú a estetickú funkciu chrupu.

Protetiku rozdeľujeme na fixnú a na snímateľnú.

BIELENIE ZUBOV

Krásny žiarivý úsmev je pre väčšinu z nás vizitkou úspechu. Svojím úsmevom robíme reklamu sami sebe, je odrazom nášho životného komfortu a spokojnosti. A k úsmevu neodmysliteľne patria krásne a biele zuby. Poskytujeme ordinačné bielenie zubov systémom Philips Zoom. Domáce bielenie (zhotovenie nosičov + bieliaci gél Opalescence + inštruktáž). Avšak nie každý je spokojný s prirodzenou farbou svojich zubov. Potom môžeme vo väčšine prípadov odporučiť bielenie zubov.